Dalykai, kuriems reikia dėmesio
Apie užsakymą
Mes turime atskaitos koeficientas kiekvienam produktui, ir krovinių vežimo sistema automatiškai apskaičiuos jį, kai šaudymo.Ten gali būti šiek tiek klaidų.Prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo metu, jei turite kokių nors klausimų.Apie produktus
Mūsų gamykla specializuojasi juvelyriniai dirbiniai didmeninė prekyba , Produkto masinės gamybos, iš esmės sutvarkyti rankiniu būdu, skirtingų partijų produktų gali būti šiek tiek skiriasi, smulkių defektų (neturi įtakos pardavimo) negalima išvengti, rekomenduojama paimti, norėdami pamatyti prekės pirma, kiekvienas žmogus turėtų suprasti tiesą penny dinaras, nepasikliaukite jų pačių vaizduotę, kiekvieno žmogaus vaizduotė yra beribė, tai mes negalime patenkinti, prašome, atleisk man!Klientams su labai griežtus kokybės, prašome kreiptis į kovą pirkti!.dėl odos alergijų šį produktą Mūsų parduotuvėje neatsako, dėkojame už jūsų supratimą.Apie Spalvų
1. Daugelis mūsų prekių yra paimti natūra, su nedaug nuotraukos internete.Spalva buvo profesionaliai redaguojame, ir yra arčiausiai fizinio plytelių.Dėl įtakos, apšvietimo, spalvų kontrastas ir spalvų temperatūrą kompiuterio ekranas, spalvos skirtumas yra neišvengiamas.Nuotraukos yra tik informacinio pobūdžio.Prašome kreiptis į fizinį objektą, už detales, ir proto, atsižvelgiant atsargūs nuotraukas!
2. Stilius ir spalva klausimus, pagal nutylėjimą yra platinti prekes pagal užsakymą, ir stilių arba spalvą komentarai nėra palaikoma (išskyrus specialias instrukcijas ant gaminio puslapį); Mes stengiamės platinti prekes, pagal jūsų pageidavimus, bet tai yra neišvengiama, kad trūks.Aš tikiuosi, jūs galite toleruoti jį.Jei yra laikinas trūkumas (taip pat galite pateikti užsakymą atkreipti dėmesį, kad spalvos trūkumo išmokos yra atsitiktinis), mes jus informuosime jus Wangwang arba telefonu.Prašau, atleisk man!Apie po pardavimo
1. Pasirašymas: Prašome būtinai patikrinti ir pasirašyti priėmimo, tai yra jūsų teisė, bet taip pat raktas į mūsų po pardavimo, darbo, dėkoju už jūsų bendradarbiavimą. (Jei ji nėra jums patogiu pasirašyti priėmimo patys, prašome informuoti draugai, giminės ar doormen, kurie padės jums pasirašyti kvitą.) )
2. Trūksta ar kokybės problemos: jei gausite prekes po stoka ar kokybės problemų, prašome susisiekti su po pardavimo, klientų aptarnavimo, per tris dienas po paraiškos gavimo.jei turite kokybės problemų, prašome fotografuoti patvirtinti, gavęs prekes, galite susisiekti su mumis po pardavimo wangwang siųsti nuotraukas, ir mes suteiksime jums tinkamą sprendimą.Pavėluoto mokėjimo pasekmės yra jūsų pačių rizika.
3. Grąžinimas: Jei jums netinka arba kaip produkto, jums gali grįžti į jį, jei jis nėra naudojamas ir neturi įtakos antrinė prekyba.Visų prekių numatytasis paramos jokios priežasties grąžinti prekes per tris dienas po jo gavimo, o kai kurių prekių paramos jokios priežasties grąžinti prekes per septynias dienas.
Pastaba: 1. Šios sąlygos negali būti grąžintas: A grąžinami produkto pakuotė yra pažeista ar neišsamūs, ir produktų priedus arba atitinkama informacija yra neišsami; B Remonto ar pertvarkymo be leidimo; C Nėra naudojamos ar laikomos pagal įprastas metodus; D spalva skirtumas nėra grąžinamas, ir aptarnavimo po pardavimo laikotarpis yra pratęstas.
2. Garantinis aptarnavimas yra pagrindinė paslaugų bendrovės.Mes esame pasiruošę teikti kokybiškas aptarnavimas po pardavimo visiems.Tuo pačiu metu, geras aptarnavimas po pardavimo, taip pat reikia, bendradarbiavimo, klientams.Prašome perskaityti pirmiau instrukcijas atidžiai, prieš grįžtant arba pakeisti prekių, ir jį tvarkyti pagal minėtų taisyklių bendrovė kiek įmanoma, taip, kad nedarytų įtakos jūsų aptarnavimo po pardavimo.
3. Tvarkyti sugadintą ir kokybės produktų, pvz., kai kurių prekių, jeigu klientas nori grąžinti visus užsakymus.