Už Airpods 1 2 Csae Silikono Stumti burbulas Išskleidimo Varlė Žaislai Airpods Pro Belaidžio "Bluetooth" Ausinės Apsauginis Dangtelis
[Pirkėjai turi skaityti]: Kiekvienas, kuris perka visus mūsų produktus, jei yra kokybės problemų ar mažiau pristatymas, prašome susisiekti su mumis metu, mes sprendžiame problemą, jums kaip galima greičiau, ir suteiks jums priimtiną atsakymą
1. Per 7 dienas nuo prekių gavimo (atsižvelgiant į gavimo važtaraščio), jei jums rasti produktą su negaliojančiais funkcijų ar kokybės problemų, prašome susisiekti su mumis laiku; nepriemoką, nebus priimami ir klaidingos ataskaitos, nebus priimami ir patikrintas;
2. Dėl teiginio, kad tai yra neįmanoma, klientams, tikrinti visų produktų po vieną, gavęs prekes, leidžiame kokybės problemų galima rasti per 7 dienas po gavimo, ir mes visi galime keistis arba grąžinti prekes jums.
3. Mes stengiamės patenkinti kliento specifikacija produkto spalva ar stilius, tačiau jis negali būti 100% patenkintas.
4. Pirkėjas yra nepatenkintas ar nepatenkintas, ir produktas neturi kokybės problemų, ir mes ne grąžinimo ar keitimo produktas;
5. Kai klientas gauna prekes, nepriklausomai nuo to, ar antrinės pakuotės dėžutė yra pažeistas, ar ne, jiems reikia atidaryti langelį patikrinimą.Jei koks nors produktas yra sugadinta dėl transportavimo problemų, kreipkitės į atitinkamos transporto kompanija išduoti pažymą antspaudu su oficialiu antspaudu ir pateikti šią pažymą mums.Leiskite mums padėti klientams priėmimo reikalavimai; jeigu krovinys buvo prarastas ar sugadintas dėl logistikos, mes negali būti atitinkamos atsakomybės.
6. Visi klientai, prašome apsaugoti išsamumą produkto pakuotės, pilna priedai ar susijusią informaciją.Jei produktas savaime yra kokybės problemų, mes keistis prekes per nurodytą laiką; (atskirų krovinių birža padengs klientui, tai yra rekomenduojama, kad užsakyti atsargines)
7. Jei paketas grąžintas produktas yra neišsami, jo priedus arba susijusios medžiagos yra neišsamūs; taisyti ar keisti be leidimo; nesugeba naudoti ir saugoti pagal įprastą metodą; viršyti produktų garantijos laiką; grįžti produkto etiketėje, klastojimo, mes negali būti atsakinga už sugrįžti;
8. Kai klientas randa produktų kokybės problema grąžinti, prašome grąžinti ją į mūsų įmonės pagal įprastą express".Krovinių moka klientas.Bendrovė papildys krovinių ir faktinės išlaidos produktą pagal express sąrašą, gavęs prekes.Jei klientas nėra bendravo su klientų aptarnavimo, Mes negali priimti tiesiogines pajamas; dėkojame už jūsų bendradarbiavimas, bendravimas prasideda nuo širdies!volume_up content_copy
dalis 与此原文有关的更多信息 要查看其他翻译信息,您必须输入相应原文