Perkant reikia atkreipti dėmesį
1: Apie produktų diegimo, visi yra neardomieji pastatymo.Jei kyla kokių nors problemų diegimo metu, prašome susisiekti su mumis, o ne padaryti savo išvadas.
2: montuojant gaminį, jums reikia įjungti išjungti automobilio įdiegti laidynas.
3: Jei jūs nežinote, įterpimo poziciją viela išnaudoti, galite susisiekti su mumis per nuotrauką.
4: Visos mašinos yra skirtos specialioms transporto priemonėms, ir mes galime tik juos parduoti po įdiegimo ir kontrolės.
5: Jei nesate tikri, ar galite įdiegti šį modelį, galite siųsti nuotraukas iš konsolė su mūsų klientų aptarnavimo patvirtinimo.
6: Tarifo gali būti sukurtas, kai siuntinys pasiekia paskirties muitinės.Ir pirkėjas sumoka.
Suderinamas su originaliu automobilio funkcija aprašymas:
1: Parama originalus automobilio vairo multimedijos mygtukai.
2: Parama originalus automobilinis CD.
3: palaiko touch control/informacinis ekranas originalių automobilių oro kondicionieriai.
4: nepalaiko originalus automobilinis atbulinės eigos kamera (dovanų rinkinys HAINAUT atbulinės eigos kamera).
Q : Po pirkimo, kiek laiko užtruks, kol į laivą ir kiek laiko užtruks, kol atvykti.
A: Paprastai, paketas bus išsiųsti per 1-3 dienas, 5 dienas vėliausiai.
Q: ar tai tinka mano automobiliui, montavimas ir būti suderinama su šių funkcijų?
A: yra įžanga apie originalių automobilių konsolė dėl mūsų svetainėje, arba, jūs galite siųsti originalių automobilių centras konsolės nuotrauka) ir metų modelis su mūsų klientų aptarnavimo patvirtinimo ir konsultacijos.
Q: Ar produkto kaina bus atmesti?
A: Mūsų produktai turi vienodą mažmeninė kaina (taip pat geriausią kainą), ir yra kuponus parduotuvės puslapyje.
Q: Kodėl tu negali atsakyti į mano klausimą.
A: Nes mes turime jet lag.Tikriausiai ne prie kompiuterio.Bet mūsų klientų aptarnavimo pasistengsime atsakyti jums kuo greičiau mes pamatyti pranešimą.
1. Apie pristatymo
Prekės bus išsiųstos per 1-5 dienas nuo apmokėjimo.Po apmokėjimo, www.opmanta.lt trunka apie 12-48 valandas patvirtinti mokėjimą užtikrinti saugumo agentas kanalo.Prašome būti tikri, kai bus patvirtinta, mes išsiųsti kuo greičiau.
Paketai siunčiami iš Kinijos bus įlaipinami www.opmanta.lt logistikos grupė.Kai jūsų šalyje, galite patikrinti pardavimų stebėjimo duomenis apie savo vietos po "office" svetainėje.
1. Pasaulio pristatymo (išskyrus atvejus, kai kuriose jautriose šalyse)
2. Mes tik laivas patvirtino, kad adresas.Savo užsakymą adresas turi sutapti su jūsų pristatymo adresą.
3. Laivybos laikas teikia vežėjas, neskaitant savaitgalių ir švenčių dienomis.Laivybos laikas gali skirtis, ypač per šventes.
4. Jei turite atkreipti dėmesį į atitinkamos muitinės procedūros SMS pranešimą ir patikrinkite, ar logistikos informacija, jei nenorite gauti prekes per 30 dienų, prašome susisiekti su mumis.Mes sekti siuntą ir susisieksime su jumis kaip įmanoma greičiau.
Antra, garantija:
1. 12 mėnesių garantija dėl nekokybiškų daiktų (išskyrus žalą ar netinkamo gavus)
2. 3 mėnesių garantija, priedai (išskyrus dovanas, vyras padarė žalos ar montavimo klaidų)
3. Sugedę daiktai turi būti nurodyti ir grąžintos per garantinį laikotarpį.Prašome pranešti mums, ką defektus ir pateikti savo sekimo numerį
4. Po produktas viršija garantiniu laikotarpiu, garantinis aptarnavimas krovinių padengia buyer.By pateikiant užsakymą per www.opmanta.lt, tai reiškia, kad jūs sutinkate su visomis aukščiau politikos!
2. Apie grįžimą grąžinti:
1. Kai gauna produktas: pirkėjas privalo patikrinti, ar paketas kruopščiai prieš pasirašant už jį.Kai paketas yra pasirašyta, kai prekė yra laikomi geros būklės. (Jei pastebėsite bet kokių neįprastų problemų, prašome nufotografuoti ir atsiųsti jį į mūsų internetinę klientų aptarnavimo darbuotojai, įskaitant išvaizda langelį)
2. Vienerių metų garantija
Ši garantija netaikoma žalą žmogaus, netinkamo naudojimo, piktnaudžiavimo arba pakeisti gaminį.
Jei turite problemų, per 7-15 dienų po to, kai gauna produktą, jūs galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo darbuotojai internete, siekiant ją išspręsti.Jei problema negali būti išspręsta, ir mašina turi būti pakeičiamas, mes galime jį pakeisti nauju mašina jums nemokamai.Pardavėjas yra atsakingas už visas siuntimo išlaidas.Jei jūs turite produktą, problema per vienerius metus nuo produkto gavimo, mes teikiame nemokama garantija ir padengti išlaidas, atsarginės dalys.Pirkėjas prisiima siuntimo išlaidas.Bet prašome susisiekti su mumis pirmą, išspręsti po pardavimo, problemų.
3. Atgal
Jūs galite kreiptis dėl "Jokio pagrindo grąžinti per 15 dienų".Prekes grąžina pirkėjas negali turėti įtakos pardavėjo antrinio pardavimo ir patirtų išlaidų grąžinimo ir keitimo prekes, seks atsakingumo principas.
4. Apie Atsiliepimą
Jei turite kokių nors klausimų, prašome susisiekti su mumis iš anksto, mes padarysime viską, kad padėti jums išspręsti ją kaip galima greičiau.Taip pat, jei esate patenkinti produkto gavusi ir bandymai jį, prašome pateikti mums gera apžvalga, ji gali padėti daugiau klientų